חברת הייטק ללא מיתוג מעסיק? כדאי שתחשבו שוב אם אתם רוצים לשמור על העובדים שלכם

אחד מהנושאים הבולטים בעולם השיווק והמיתוג הוא מיתוג מעסיק. מדובר בתהליך ארוך טווח אשר מתבצע במספר מישורים, וזאת מתוך מטרה להפוך את העסק שלכם למקום שטוב לעבוד בו. למעשה, בעבור חברות הייטק חברות למיתוג מעסיק יש חשיבות מבחינת היבט הגיוס אבל גם שימור העובד, כחלק מהטמעה של מיתוג אשר מאפשר להקנות יתרון משמעותי מבחינת המיתוג של החברה, ובהתאם לכך גם יכולת לשמור על מצבת העובדים במקום זליגה למקומות אחרים. מהו מיתוג מעסיק ומדוע בעבור חברות הייטק מדובר בתהליך שהוא בגדר חובה? להלן הפרטים.

מיתוג מעסיק לחברות הייטק – כל מה שצריך לדעת

בעידן שבו כל חברה מוצאת את עצמה במלחמה על טאלנטים מובילים בתחומם, כל הכלים כשרים בדרך ליצירה של אסטרטגיה המתמקדת בשימור העובד והפיכת הארגון למקום שבו טוב לעבוד. אם עד לפני מספר שנים עובדים בתחום חיפשו בעיקר אופציות להתקדמות ומשכורת גבוהה, כיום ברור לכל כי מיתוג מעסיק הוא אסטרטגיה חשובה הפועלת במספר מישורים – שימור מצבת העובדים הקיימת, חשיפה חיובית לעובדים פוטנציאליים לצד אנשים אחרים אשר במסגרת המיתוג יכולים להפיץ את הבשורה בנוגע לתדמית החיובית של הארגון. מדובר באופרציה מורכבת מאוד אותה צריך לבצע בליווי מקצועי, וזאת בשל העובדה כי נדרש לבצע בנייה של תוכנית אסטרטגיית המותאמת באופן מדויק גם לערכים של הארגון אבל גם להוציא אותה לפועל באמצעות שילוב כוחות בין מספר מחלקות.

לבנייה של תוכנית אסטרטגית המתמקדת בתחום של מיתוג מעסיק יש מספר שלבים. בשלב הראשון מתבצעת חשיבה מדוקדקת לגבי ערך המוסף של הארגון, ובהתאם לכך כיצד אפשר לבדל אותו מהמתחרים. איתור של נקודות חוזקה מהווה את הבסיס עליו מתחילים לבנות את האסטרטגיה, כאשר חברת הייטק ללא מיתוג מעסיק עשויה למצוא את עצמה גם בבעיה תדמיתית אבל גם בבעיה מבחינת היכולת לשמר את העובדים, בייחוד על רקע של תחרות הולכת וגוברת על עובדים מוכשרים שיכולים ברגע אחד לעזוב ולעזוב לחברה אחרת, גם אם הם היא מציעה תנאים פחות טובים. הסיבה לכך נובעת בעקבות הבסיס של המיתוג  – ערך מוסף והבלטת הבולטות בכנסים מקצועיים, פרסום משרות ברשתות החברתיות ועוד. על כן, ליווי מקצועי לטובת בנייה של אסטרטגיה כזו והטמעה בטווח הרחוק היא חיונית בעבור כל מנהל בתחום.

 

 

שגרת מיתוג מעסיק – חלק בלתי נפרד מההצלחה

אחת מהסיבות הבולטות מדוע ענף ההייטק נחשב לענף המבוקש ביותר לעבודה נובע בין היתר כתוצאה מהיכולת של חברות מובילות להישאר רלוונטיות ואף פורצות דרך מבחינת החשיבה מחוץ לקופסה המגיעה לידי ביטוי בתנאים מצוינים לעובדים, כמו  גם הבנה כי כל עובד הוא נכס שאותו צריך לשמור ולטפח. על כן, הטמעה של שגרת מיתוג מעסיק אשר אותו מטמיעים בטווח הקצר ובטווח הרחוק, בליווי מקצועי מצד חברה המתמחה בתחום. חברת brainnu הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בענף מאפשרת לגם להטמיע את שגרת מיתוג המעסיק בכל היבט בניהול החברה, ובהתאם לכך מובילה כי העובדים שלכם לא רק ירצו ויישארו במקום העבודה אלא גם יפיצו את הבשורה הלאה, כחלק מהבנה כי באמצעות הגעה לרשימה הנחשקת של מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם אפשר להצמיח ולשבח את ההון האנושי באופן עוצמתי ועם ראייה ארוכת טווח.

לסיכום

מיתוג מעסיק הוא תהליך בעל השפעה עצומה על היכולת שלכם כמנהלים בתחום ההייטק לדאוג לרווחתם של העובדים וליצור מיתוג שיעניק לעובדים שלכם מעטפת חיובית לעשייה והתקדמות לצד חשיפה לעובדים פוטנציאליים אשר ירצו גם הם להצטרף להצלחה. ליווי המתבצע באמצעות חברה מובילה בתחומה כמו brainnu  תאפשר גם לכם לקדם את הארגון שלכם ואף למינוף של המוניטין והעשייה באופן המאפשר למצות את הפוטנציאל, למשך שנים ארוכות.

נגישות