יש לכם חנות שופיפיי? כך תקדמו אותה בגוגל

נניח שהקמתם את חנות השופיפיי שלכם, בחרתם כל מוצר ועיצבתם את האתר, אבל הימים עוברים ואתם עדיין מחכים לזרם של לקוחות שלא מגיע. נשמע מוכר? השוק הדיגיטלי הוא עצום, וצריך לדעת מהן הדרכים הנכונות להתבלט בו. בדיוק בשביל זה קיים תחום ה-SEO, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שהוא זה שיכול לשנות הכול ולהפוך את חנות השופיפיי שלכם לבעלת דירוג גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש. גם אם אתם חדשים בתחום וגם אם אתם מחפשים טיפים מתקדמים, הצטרפו אלינו וקראו על כל מה שאפשר לעשות כדי לקדם את חנות השופיפיי שלכם בגוגל.

למה בכלל שופיפיי?

אם עדיין לא פתחתם את חנות השופיפיי שלכם ואתם עוד מתלבטים, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. בית התוכנה WE DEV מציע לפתוח לכם את החנות או להעביר אותה מפלטפורמה קיימת לשופיפיי, ללוות אתכם בכל התהליך ולשפר את הביצועים של האתר שלכם. אם כבר פתחתם את חנות השופיפיי בעצמכם ואתם רוצים ליווי מקצועי בתהליך הארוך של קידומה או אפילו שמישהו אחר ידאג לזה במקומכם ויחסוך לכם זמן – שווה לבקר באתרים של בתי תוכנה כמו זאת ולבחון את האפשרויות שעומדות בפניכם.

כתובות URL

כשאתם מגדירים את חנות השופיפיי שלכם, ודאו שמבנה כתובת האתר נקי וקל להבנה. זה יכול גם לשפר את חוויית המשתמש וגם להקל על מנועי החיפוש למצוא את האתר. לדוגמה, החליפו סיומות כמו "products/item12345" לסיומות ממוקדת כמו "womens-blue-jeans".

  • הימנעו מכתובות URL ארוכות ומורכבות.
  • השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכתובות URL של מוצרים וקטגוריות.
  • השתמשו במקפים במקום קו תחתון כדי להפריד בין מילים.

תיאורי מוצרים

תמונות של מוצרים לא מספיקות, ויש צורך להוסיף תיאורים מפורטים כדי שהלקוחות ידעו מה הם רוכשים. למשל, אם אתם מוכרים תוספי תזונה, הוסיפו פירוט לגבי היתרונות של כל אחד מהם.

  • אל תעתיקו תיאורי יצרנים, כתבו את התוכן בעצמכם.
  • שלבו מילות מפתח רלוונטיות באופן טבעי.
  • שמרו על רלוונטיות ותמציתיות, אבל גם אל תכתבו תיאורים קצרים מדי.

 

 

תמונות וטקסט חלופי

תמונות משחקות תפקיד מרכזי במסחר אלקטרוני. מנועי חיפוש אינם יכולים לזהות תמונות, אבל כן לקרוא את הטקסט החלופי שמשויך אליהן. אם אתם משווקים מושבי בטיחות לילדים, דעו לתמצת את התיאור של כל תמונה באופן מיטבי שיבדיל אותן אחת מהשנייה.

  • הוסיפו תמיד טקסט חלופי לתמונות המוצרים שלכם.
  • שלבו מילות מפתח רלוונטיות בטקסט החלופי, וודאו שהוא מתאר את התמונה באופן מדויק.
  • דחסו תמונות כדי להבטיח שהן נטענות במהירות מבלי להוריד יותר מדי את האיכות.

קישורים נכנסים איכותיים

קישורים נכנסים הם היפר-קישורים מדף אינטרנט אחד לאתר אינטרנט אחר, והם אחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר.

  • שתפו פעולה עם בלוגרים או משפיעני רשת בתחום כדי שיבקרו את המוצרים שלכם וימליצו עליהם.
  • התחברו עם בעלי אתרים אחרים שיכולים להמליץ על האתר שלכם ולהכניס קישורים אליו.
  • השתתפו בפורומים, בדיונים ובכנסים הקשורים למוצרים שאתם מוכרים.

התאמה למסכים קטנים

רוב הכניסות לאתר שלכם יהיו ככל הנראה דרך טלפונים ניידים ולא דרך המחשב. לכן חשוב ביותר להבטיח שחנות השופיפיי שלכם ידידותית לנייד.

  • השתמשו בעיצובים משתנים שמתאימים את עצמם לגדלים של מכשירים שונים.
  • ודאו שהלחצנים ורכיבי הניווט באתר נגישים בקלות בנייד.
  • ערכו בדיקות באופן קבוע כדי לוודא שהאתר שלכם נגיש למחשבים, לטלפונים ניידים ולטאבלטים.

לסיכום

לפתוח חנות שופיפיי ולהצליח לשמור על התחזוקה שלה באופן קבוע זה טוב, אבל זה לא מספיק. המבחר הוא רב וחשוב לדעת איך להפוך את החנות שלכם לבולטת במיוחד בעיני הלקוחות, כך שירצו גם להיכנס אליה ולא למתחרות, גם להישאר בה כמה שיותר זמן וגם לחזור אליה בפעם הבאה. התמקדו בטיפים שפורטו במדריך זה כדי שתוכלו לטפס במעלה הדירוג של מנועי החיפוש ולהטביע את חותמכם בתחום. SEO הוא גם כלי חשוב מאוד להגדלת התנועה וגם הדרך להפיץ את המסר שאתם מנסים להעביר בעזרת חנות השופיפיי שלכם. זכרו שכל שינוי קטן מקרב אתכם צעד אחד נוסף לכיוון לקוחות נאמנים.

נגישות