רילס, עכשיו גם בפייסבוק: כל מה שלא ידעתם על הפיצ'ר החדש

אם גם אתם חושבים איך לקדם את העסק שלכם או את הנוכחות ברשתות החברתיות, אין ספק כי הפיצ'ר החדש של פייסבוק הוא הצעד אותו אתם צריכים לבצע, מתוך מטרה להגדיל את החשיפה ובהתאם לכך גם את ההכנסות. למעשה, הפיצ'ר החדש נקרא רילס והוא מאפשר להעלות לרשת החברתית סרטונים קצרים בליווי של מוזיקה ואפילו טקסטים. פייסבוק היא הפלטפורמה המרכזית והגדולה ביותר בעבור מובילי דעת קהל כמו גם בעלי עסקים, ועל כן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם להצטרף לעבר מגמה שמאפשרת להגדיל חשיפה, באופן קל ואפילו פשוט.

כיצד ליצור רילס מוצלח?

על מנת ליצור רילס מוצלח צריך קודם כל לחשוב על הקונספט. מאחר ומספר המשתמשים ברשת החברתית רק הולך ועולה, היכולת שלכם לבלוט מעל השאר היא מוגבלת מאוד. יחד עם זאת, באמצעות שימוש נכון ברילס אפשר בהחלט להגיע לתוצאות, ועל כן בשלב הראשון חשוב קודם כל לחשוב על הקונספט של הרילס ורק לאחר מכן לצלם אותו, במסגרת הזמן הקצוב – 15 שניות בלבד. שימו לב כי בזמן הצילום יש טיימר, המציג בדיוק את האורך של הסרטון. כאשר מצלמים, צריך לשים לב גם לתאורה אבל גם למסר אותו אתם מעבירים ועל כן רצוי להישאר ממוקדים וכן לבחון את התוצאה הסופית לפני שמחליטים לערוך ולהוסיף תמונות וטקסטים שיצליח ללכוד את תשומת הלב של העוקבים והמשתמשים באפליקציה.

רילס, עכשיו גם בפייסבוק: כל מה שלא ידעתם על הפיצ'ר החדש

כיצד מעלים את הרילס?

למרות מה שרבים נוטים לחשוב, העלאת ריליסים היא לא מורכבת אלא אפילו פשוטה יותר מאשר תמונה או סטורי. כל מה שצריך לעשות הוא לצלם, לערוך באמצעות מוזיקה מקורית או מוזיקה של אמנים דרך הפיצ'ר של מוזיקה המוצמד לרילס  וכן לשלב אפקטים שישתלבו בצורה נעימה ויפה לעין. בשביל להגדיל את היקף החשיפה רצוי להוסיף גם את התיאור של הסרטון אותו צילמתם וערכתם וכן האשטג.

לאחר שסיימתם, בחרו תמונת קאבר מתאימה מתוך הסרטון ושגרו אותו לרשת החברתית באמצעות שיתוף לחברים, עמיתים למקצוע ועוד. ככל שהריליסים שלכם יהיו מקצועיים וערוכים ברמה גבוהה, כך היכולת שלכם להגשים את המטרה בדמות הגדלת חשיפה וכמות עוקבים תעלה, כפי שניתן לראות עם מובילי דעת קהל מהארץ ומהעולם אשר הצליחו בזכות הפלטפורמה הזו להוביל לקידום אישי ועסקי משמעותי.

לסיכום

הפיצ'ר החדש של הרשת החברתית פייסבוק מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להביע את עצמכם ואת החוש הקריאטיבי לטובת מינוף של הנוכחות ברשת, כאשר לא מעט עסקים הצליחו להוביל בזכות הפיצ'ר החדש לגידול במספר העוקבים והמעורבות, כחלק מיצירה של רילס מוצלח. אז קדימה, למה אתם מחכים? זה הזמן ליצור נוכחות ברשת באופן קל, פשוט ואפילו מהנה בזכות השילוב של וידיאו, מוזיקה וכיתוב מתאים שקולע בדיוק למטרה.

נגישות